• Dieta Andersona

    5 lat ago
    dieta została opracowana przez dietetyka z Los Angeles, Henry L. N. Anderson. Jest to również jedna z diet nie łączenia. Zwolennicy tej diety informuja, że przyczyną tycia jest nieprawidłowo zestawiony jadłospis. wieczorem nalezy pinować liczby kalorii, a także przestrzegać pewnych reguł.Od północy do 12.00 wolno jeść jedynie owoce i pic soki owocowe. Od godz.…
  • Leczenie żylaków z zastosowaniem metody Barrona

    3 lata ago
    Problemy z żylakami odbytniczymi dotykają bardzo wielu pacjentów a ich leczenia bywa czasochłonne oraz skomplikowane. Jednocześnie samo schorzenie prowadzi do dużego dyskomfortu oraz obniżenia komfortu funkcjonowania pacjentów w codziennym życiu. Z tego powodu wielu pacjentów chce zdecydować się na realizowanie leczenia, które prowadzić może do efektywnego wyleczenia problemu żylaków odbytniczych. Poszczególne metody leczenia mają…
  • Czółenka damskie – dlaczego warto je mieć?

    10 miesięcy ago
    Buty na obcasie powinna mieć w swojej szafie każda kobieta. Klasyczne szpilki sprawdzą się na formalne spotkania lub na wieczór, zaś modele na niższym obcasie lub koturnie, które są nieco wygodniejsze w noszeniu, to ciekawa propozycja na mniej zobowiązujące okazje. Dlaczego powinnaś je mieć?
Październik 2013
P W Ś C P S N
« Wrz   Lis »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Archive for Październik 8th, 2013

Dieta śródziemnomorska

Dieta śródziemnomorska pozwala zrzucić od 3 do 4 kilogramów. diete sródziemnomorska uznaje sie za najzdrowszą wśród diet. Można ją stosować przez całe życie. Pozwala utrzymac zdrowie, oraz znakomita kondycję. Nalezy pamiętać o tym zeby nie przekraczać zalecanych ilości porcji. Spozywając dietę tego typu powinno się spożywać dużo warzyw i owoców, kasz, makaronów, ryb, owoców morza i pełnoziarnistego pieczywa. Pokarmy w tej diecie sa bardzo bogate w błonnik, witaminę C, a takze mikro i makroelementy oraz nienasycone kwasy tłuszczowe. w tej diecie z menu powinno sie wykluczyć wieprzowinę. Do potraw możemy dodać czosnek i cebulę do sałatek, zup i sosów – oliwę z oliwek, zamiast masła i tłuszczu pochodzenia zwierzęcego. żeby móc pozbyc się nadwagi powinnismy jeść 5 posiłków dziennie, dostarczając organizmowi najwyżej 40 g tłuszczu i 1200 kcal.