• Czółenka damskie – dlaczego warto je mieć?

    1 rok ago
    Buty na obcasie powinna mieć w swojej szafie każda kobieta. Klasyczne szpilki sprawdzą się na formalne spotkania lub na wieczór, zaś modele na niższym obcasie lub koturnie, które są nieco wygodniejsze w noszeniu, to ciekawa propozycja na mniej zobowiązujące okazje. Dlaczego powinnaś je mieć?
  • Czy opłaca się dbać o wygląd

    6 lat ago
    Prawdą jest, że panie wykorzystują swoje wdzięki. Dzięki ładnemu wyglądowi niektóre panie mogą liczyć na lepiej płatną pracę, atrakcyjniejsze miejsca postojowe lub nawet korzystniejsze warunki pożyczki. Uroda oraz nasz styl życia często oddziałuje na otoczenie w zaskakująco wysokim stopniu . Aby, jednak korzystać z możliwości, którymi obdarzyła nas przyroda powinnyśmy działać tak aby utrzymać…
  • Ciastka bez glutenu

    4 lata ago
    Wiele osób cierpiących na schodzenia, które nie pozwalają na spożywanie glutenu muszą korzystać z bezglutenowej diety. Jeszcze dwie dekady temu dostanie takich produktów w sklepach było bardzo trudne. Obecnie takich bezglutenowych produktów jest bardzo dużo, co pozwala na wygodne zakupy. Wiele osób, które nie cierpią na problemy z przyswajaniem glutenu z powodów zdrowotnych również…
Lipiec 2019
P W Ś C P S N
« Cze    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Dieta anty-wrzodowa

Jest to dieta ochronna, która nie posiada substancji zwiększających wydzielanie soku żołądkowego. Mozna ja stosować w przypadkach chorób takich jak dwunastnica lub wrzody, jelita.Produkty zalecane w diecie:Pieczywo jasne pszenne, czerstwe,Mąka pszenna jasna, kasza manna, krakowska, ryż, sago, płatki owsiane, kasza jęczmienna, drobny delikatny makaron,Mleko słodkie, zsiadłe nieprzekwaszone, bardzo świeży ser twarogowy, ser śmietankowy,Jaja gotowane na miękko, w koszulkach, sadzone, jajecznica na parze,Chude mięsa i drób: cielęcina, wołowina, królik, indyk, kurczę, szynka, polędwica,Ryby: dorsz, leszcz, sola, płastuga, kargulena, szczupak, sandacz,Świeże masło, słodka śmietana, olej sojowy, słonecznikowy, rzepakowy, oliwa, margaryna wysokogatunkowa w ograniczonej ilości,ziemniaki gotowane, tłuczone lub puree, kabaczek, dynia, kalafior; fasolka szparagowa i groszek zielony w ograniczonych ilościach; surowe: sałata, pomidory,Nalezy również jeść owoce, które są dojrzałe i nie zawieraja pestek, gotowane soki z owoców jagodowych,Cukier, miód, dżemy,Ciastka czerstwe zbożowe, mało słodki biszkopt,Przyprawy: sól, cukier, wanilia, koper zielony, sok z cytryny,Kleiki, krupniki z dozwolonych kasz, zupy mleczne, warzywne, zaprawiane mąką,Mięso gotowane, duszone, potrawki, pulpety, budynie,Kompoty, galaretki, kisiele – wszystkie mało słodzone,Słaba herbata, słaba kawa, mleko.

Comments are closed.