Konkretny Styl:

Twój Przewodniki po Modzie i Elegancji

Dieta anty-cukrzycowa

Dieta anty-cukrzycowa powinna być możliwie jak najbardziej zblizona do żywienia człowieka zdrowego.Jej modyfikacja polega przede wszystkim na ograniczeniu łatwo przyswajalnych węglowodanów (indeks glikemiczny), w tym przede wszystkim słodyczy i przetworów zawierających znaczny dodatek cukru. Należy ograniczyć w tej diecie również tłuszcze w porównaniu do żywienia człowieka zdrowego. Bardzo wzna jest tu ilość, oraz jakość spożywanychspożywanych potraw oraz rozłożenie ich na okres całego dnia. W szczególności dotyczy to węglowodanów. ?Osoby, które są chore na cukrzyce maja zabronione spożywanie duzych ilości pokarmów, ani za długo przebywać na czczo. Posiłki codziennie powinny być jednakowe a także powinny być one spożywane w jednakowych porach. Produkty zalecane w diecie:Pieczywo powinno tu sywtępować w postaci chleba razowego,2 % mleko, mleko w proszku odtłuszczone, ser biały twarogowy (chudy), Mięso, drób, ryby – nie tłuste,Wędliny tylko chude: kiełbasa szynkowa wołowa lub wieprzowa, szynka, polędwica,Masło w ograniczonej ilości,Cukier w bardzo ograniczonej ilości lub całkowita eliminacja,Olej rzepakowy, sojowy, słonecznikowy, oliwa, masła roślinne, wysokogatunkowa margaryna, majonez domowy.

Może Ciebie zainteresuje:   Co to są supresanty łaknienia