• Zabawki do wózka i fotelika

    4 lata ago
    Podczas podróży z maluszkiem warto zająć czymś jego uwagę. Rodzice zaopatrują się w zabawki, które można przyczepić do fotelika samochodowego lub do wózka. W czasie spacerów lub wyjazdu na zakupy i w odwiedziny do bliskich dziecko może zająć się zabawką. Odwraca to jego uwagę od tego, co może je wystraszyć lub sprawić, że poczuje…
  • Zamawianie leków na alergię

    2 lata ago
    W obecnych czasach leki bez recepty dostępne są nie tylko w aptekach i aptekach internetowych, ale też w drogeriach i sklepach samoobsługowych, a niektóre nawet w kioskach ruchu. Dlatego osoby, które muszą radzić sobie z powszechnie występującymi przypadłościami mogą sobie pomagać bez wizyty u lekarza. Natomiast leki na receptę dostępne są w aptekach stacjonarnych…
  • Likwidacja zmarszczek tylko w renomowanym salonie – gdzie go znaleźć?

    5 miesięcy ago
    Likwidacja zmarszczek to najczęściej wykonywany zabieg w medycynie estetycznej, szczególnie u pań w średnim wieku, ale zdarzają się też odstępstwa od tej reguły. Zmarszczki możemy usuwać za pomocą wielu produktów, do których należą najczęściej kwas hialuronowy oraz osocze bogato płytkowe. Czy likwidacja zmarszczek to zabieg, który można wykonać każdym wieku ?
Listopad 2018
P W Ś C P S N
« Wrz    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Jakie najczęstsze pytania mają klienci bileterii internetowych ?

Dość bardzo często dochodzi do sytuacji, gdy pojawiają się pewne niejasności i sytuacje z którymi na pierwszy rzut oka bardzo ciężko sobie poradzić samemu. Zawsze oczywiście można skontaktować się z wykwalifikowaną kadrą pracowników bileterii, jednak my postaramy się przedstawić odpowiedzi na najczęściej pojawiające się problemy.

1. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego biletu ?

Wbrew pozorom zwrot zakupionego w bileterii internetowej biletu na wymarzony koncert nie jest oczywiste. Zwroty przyjmowane są tylko w określonych sytuacjach, dlatego przed zakupem ważne jest, aby dokładnie zapoznać się z regulaminem. Najlepiej dokładnie przeczytać rozdział, który dostarczy nam informacji o zwrotach.

2. Czy istnieje możliwość dostarczenia zakupionego biletu za granicę?

To pytanie zadaje sobie z pewnością wiele osób, które na co dzień pracują za granicą. Tutaj jako jedna z nielicznych bileterii – https://ticketclub.pl wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich klientów i pozwala na wysłanie biletu za granicę. Fakt ten należy jednak zgłosić przed dokonaniem zakupu, ponieważ w tej sytuacji koszty wysyłki naliczane są według innych stawek.

3. Co zrobić, jeżeli zakupiony bilet do nas nie dotarł ?

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale mogą stać się problematyczne. Fakt niedostarczenia nam biletu należy niezwłocznie zgłosić. Jednak wyjaśnienie sytuacji może potrwać kilka dni, ponieważ możliwość zgłoszenia reklamacji na poczcie dokonywana jest po upływie14 dni. Z pewnością kadra pracownicza postara się pomóc w rozwiązaniu takie sporu i jak najszybciej wyśle duplikat zakupionych wcześniej biletów.

Comments are closed.