Konkretny Styl:

Twój Przewodniki po Modzie i Elegancji

Jakie najczęstsze pytania mają klienci bileterii internetowych ?

Dość bardzo często dochodzi do sytuacji, gdy pojawiają się pewne niejasności i sytuacje z którymi na pierwszy rzut oka bardzo ciężko sobie poradzić samemu. Zawsze oczywiście można skontaktować się z wykwalifikowaną kadrą pracowników bileterii, jednak my postaramy się przedstawić odpowiedzi na najczęściej pojawiające się problemy.

1. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego biletu ?

Wbrew pozorom zwrot zakupionego w bileterii internetowej biletu na wymarzony koncert nie jest oczywiste. Zwroty przyjmowane są tylko w określonych sytuacjach, dlatego przed zakupem ważne jest, aby dokładnie zapoznać się z regulaminem. Najlepiej dokładnie przeczytać rozdział, który dostarczy nam informacji o zwrotach.

2. Czy istnieje możliwość dostarczenia zakupionego biletu za granicę?

To pytanie zadaje sobie z pewnością wiele osób, które na co dzień pracują za granicą. Tutaj jako jedna z nielicznych bileterii – wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich klientów i pozwala na wysłanie biletu za granicę. Fakt ten należy jednak zgłosić przed dokonaniem zakupu, ponieważ w tej sytuacji koszty wysyłki naliczane są według innych stawek.

3. Co zrobić, jeżeli zakupiony bilet do nas nie dotarł ?

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale mogą stać się problematyczne. Fakt niedostarczenia nam biletu należy niezwłocznie zgłosić. Jednak wyjaśnienie sytuacji może potrwać kilka dni, ponieważ możliwość zgłoszenia reklamacji na poczcie dokonywana jest po upływie14 dni. Z pewnością kadra pracownicza postara się pomóc w rozwiązaniu takie sporu i jak najszybciej wyśle duplikat zakupionych wcześniej biletów.

Może Ciebie zainteresuje:   Tusz HP 650 czarny - głębokie nasycenie barw